top of page

טיפים

אחרי שיחה עם לקוחה הרגשתי צורך לכתוב את הטיפים הבאים. מדובר בלקוחה חדשה, שלא הכירה את סופרמייל וקיבלה ממני הצעת מחיר ראשונה לפרויקט. אחרי ששלחתי לה את ההצעה היא צלצלה ושאלה, בעדינות, האם יש עוד משהו שאפשר לעשות.... עניתי לה את המוטו שלנו: אצלנו אין דבר שאי אפשר לעשות ואין דבר שאין לו פתרון והתחלתי לתת לה רעיונות.

אני מקווה שהעצות הבאות יתנו לך כמה רעיונות יצירתיים, כדי לפתוח לך את הדמיון לדרכי שיווק מעניינות. יש לי רעיונות נוספים עבורך, ואשמח לשתף אותם.

קריאה מהנה!

רונית שפירא

מתחילים עם הבסיס

  • כמו בכל קמפיין שיווקי הדגש בדיוור ישיר הוא על כמות + חזרה על המסר. לא תמיד הפנייה הראשונה שלך תפיק תגובה וזה לא אומר שהלקוח לא רוצה את השירות – יכול להיות שעכשיו גרמת לו לחשוב ברצינות על הנושא וכל מה שנדרש הוא מאמץ קטן נוסף להזכיר לו שזה כדאי. לכן אם עשית דיוור לקהל יעד מסוים כדאי לחזור עליו לפחות עוד פעמיים כדי להפוך את המתלבטים ללקוחות.

  • חבל לשלוח שוב ושוב לכתובות שגויות ולשלם על בול מיותר. על המעטפות יש לציין תמיד כתובת להחזרה כדי לעדכן את רשימות התפוצה שלך בכתובות לא עדכניות. אם הגעת אלינו אחרי שהמעטפה כבר הודפסה אנו נעזור לך כן להשתמש במעטפות הקיימות ולא להדפיס מחדש.

  • כל הנושא של המיקוד וטיוב קבצים דורש התייחסות מיוחדת: סידור הקבצים מראש וגם סידור דברי הדואר מראש על פי הכללים של  הדואר (מיקוד, קוד חלוקה ומעטפה תקנית) הם דרך נהדרת לחסוך בעלות הבול.

  • כששולחים דואר דרך חברה כמו שלנו חשוב לעשות בדיקת אמינות: יש לשתול שמות פיקטיביים ברשימת התפוצה וכל זאת כדי לבדוק את לוחות זמני ביצוע העבודה, הגעת הדואר ליעדו והחשוב ביותר למען שלוות נפשך וידיעה שאכן לכל הרשימה נשלחים החומרים.

 

 

מעטפות

  • כדי לשפר את אחוזי הפתיחה של המעטפה כדאי להדפיס עליה כפתור טריגר מסקרן.

  • אפשר להשתמש במעטפת נייר כשטח פרסום כי בכל מקרה עליך להדפיס אותה.

  • אפילו בחלוקת פליירים אפשר להשיג אחוזי צפייה ותגובה טובים יותר בכך שמכניסים את הפלייר לתוך מעטפה ועליה לכתוב טריגר מסקרן כמו "המתנה בפנים". זה גם יבדל את המסר הפרסומי שלך.

  • כדי לא לשלם יותר כסף המעטפה צריכה להיות תקנית: בול "שולם", 1.5 ס"מ שוליים ללא הדפסה.

  • אריזה חייבת להיות אסתטית כי חלק מחוויית הקבלה זה עידוד הסקרנות. אני ממליצה לא לחשוף מראש במה מדובר ולתת ללקוח לגלות את ההפתעה בעצמו.

  • מגזינים, קטלוגים וחומר פרסומי דומה אפשר לארוז בניילונית שקופה. חשוב שהניילון יהיה איכותי ולא מכוער. ניילון מגיע באיכויות שונות וככל שהאיכות ירודה כך המסר הפרסומי שלך ייראה יותר זול, חבל.

  • לא כל A5 הוא זהה: יש מעטפות בגודל 16/23.7 או 18/25. דיוור של מעטפה בגודל 16/23.7 עולה פחות מאשר דיוור של 18/25. ההבדל הוא משמעותי לכן כדאי לוודא את הנושא לפני שרוכשים מעטפה ומדפיסים עליה.

     

bottom of page